12 april 2025

Evenementenhal Hardenberg

FAQ

Veel gestelde vragen en antwoorden

Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging van de transactie met daarin een link naar het PDF-bestand van je e-ticket. Let op: deze bevestigingsmail is dus níet je toegangsbewijs. Het PDF-bestand is je toegangsbewijs. Neem het toegangsbewijs mee zodat deze bij de kaartcontrole gescand kan worden. Dit kan zowel via je telefoon als met een uitgeprint ticket. Sla het PDF bestand met de tickets direct op. Hierdoor kun je ze nooit kwijt raken. 

In alle gevallen geldt dat je pas een ticket hebt gekocht als de betaling succesvol is verricht. Als er door de organisatie geen geld is ontvangen, kan er nooit aanspraak worden gemaakt op tickets. Mocht zich tijdens het inschrijven een dergelijk probleem voordoen, dan moet je de bestelling procedure opnieuw doorlopen. Pas wanneer de betaling via iDEAL correct is verlopen, ben je verzekerd van een ticket. Wanneer de inschrijving is voltooid, ontvang je per e-mail een bevestiging van je aankoop.

Evenementenhal rekent €1,50 service kosten. Deze service kosten zijn de kosten die gepaard gaan met het technisch mogelijk maken van het betalen, opstellen en verzenden van (e-)tickets. ​

Er zijn lockerruimtes aanwezig. Voor €6,- huur je een locker. Je krijgt een eigen code en kunt de hele avond bij je eigendommen.

De timetable wordt in de week van het event bekend gemaakt via Facebook & Instagram

In verband met het schenken van alcohol, hanteren we een toegangsleeftijd van 18 jaar.

De munten zijn alleen geldig voor de editie waarvoor je ze gekocht hebt. Ze zijn niet in te wisselen voor geld aan het einde van het event.

Er zijn mindervalide toiletten aanwezig. Voor toegang mag je een beveiligingsmedewerker om de sleutel vragen.
Indien je medicatie mee dient te nemen, wil je dan vooraf contact opnemen via het contactformulier? We zullen dan de beveiliging hierop voorhand over informeren. Graag op de avond zelf een dokterverklaring en/of medicijnenpaspoort meenemen. Een medicijnenpaspoort kan worden opgevraagd bij je apotheek.

Ja, je ticket laten scannen via je telefoon is mogelijk. Zorg er wel voor dat de helderheid van je beeldscherm hoog staat en de QR of barcode goed leesbaar is. 

Het systeem stuurt automatisch een e-mail ter bevestiging wanneer de inschrijving (en dus ook de betaling) voltooid is. Het kan voorkomen dat de e-mail in de map ‘Ongewenste e-mail’ is binnengekomen of dat er een fout e-mailadres is ingegeven (bijvoorbeeld als gevolg van een typefout). 
Ook kan je mailbox vol zijn waardoor het systeem de mail niet kan versturen. 
Ten derde kan het voorkomen dat je pas na enkele uren een bevestiging ontvangt. Dit is inherent aan het systeem (als er bijvoorbeeld veel tickets tegelijk worden gekocht). Bestel daarom niet meteen nogmaals een ticket (je koopt dan 2x tickets namelijk), maar wacht even tot de dag erna. 
Als voorgenoemde situaties niet aan de orde zijn, neem dan contact op met de organisatie via het contactformulier.

Consumpties koop je met munten. Bij de automaten kan met pinpas en met biljetten van €10,- en €20,- worden betaald. 

Het is tijdens concerten en events niet toegestaan om professionele foto-, film- en opnameapparatuur mee naar binnen te nemen. Natuurlijk mag een mobieltje met camera wel mee naar binnen. De beeld- en/of geluidopnames die je maakt, mogen echter niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.

Je bent in Nederland altijd verplicht een geldig ID bij je te hebben.

De prijs voor een early bird ticket is € 20. 

De prijs voor een regular ticket is € 27,50. 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier

Scroll naar top