PUMP UP THE 90'S

10 april 2021 - EVENEMENTENHAL HARDENBERG

FAQ

Veelgestelde vragen en antwoorden

Ja, Pump up the 90’s part 26 vindt nog steeds plaats maar is verschoven naar een andere datum. Het evenement vindt plaats op 10 april 2021 in Evenementenhal Hardenberg.

Wegens de dreiging rondom het Corona-virus vindt Easyfairs het onverantwoord om het evenement op deze datum door te laten gaan. De veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, artiesten en medewerkers heeft de hoogste prioriteit. Echter kunnen we de veiligheid in deze situatie niet meer waarborgen. Door het evenement te verplaatsen kunnen we voorkomen dat het evenement geannuleerd dient te worden. 

Alle reeds gekochte tickets worden automatisch omgezet in tickets voor de nieuwe datum op 10 april 2021 in Evenementenhal Hardenberg. Je hoeft hier niets voor te doen. Enkel bij verhindering en bewijs hiervan kun je in aanmerking komen voor een aanmeldformulier voor een terugbetaling van je ticket. Je dient dit schriftelijk kenbaar te maken vóór 18 september 2020. 

Nee. Je ticket voor part 26 is geldig op de nieuwe datum 10 april 2021 in Evenementenhal Hardenberg. Je hoeft hier niets voor te doen. 

Ja, je ticket voor Pump up the 90’s gekocht via Ticketswap is ook geldig op 10 april 2021. 

Bustickets gekocht via Nightrider worden automatisch omgezet in tickets geldig voor de nieuwe datum: 10 april 2021  

Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging van de transactie met daarin een link naar een PDF-bestand met daarin je e-ticket. Let op: deze bevestigingsmail is dus níet je toegangsbewijs. Het PDF-bestand is je toegangsbewijs. Neem het uitgeprinte toegangsbewijs mee zodat deze bij de kaartcontrole gescand kan worden. Sla het PDF bestand met de tickets direct op. Hierdoor kun je ze nooit kwijt raken. 

Het systeem stuurt automatisch een e-mail ter bevestiging wanneer de inschrijving (en dus ook de betaling) voltooid is. Het kan voorkomen dat de e-mail in de map ‘Ongewenste e-mail’ is binnengekomen of dat er een fout e-mailadres is ingegeven (bijvoorbeeld als gevolg van een typefout). 
Ook kan je mailbox vol zijn waardoor het systeem de mail niet kan versturen. 
Ten derde kan het voorkomen dat je pas na enkele uren een bevestiging ontvangt. Dit is inherent aan het systeem (als er bijvoorbeeld veel tickets tegelijk worden gekocht). Bestel daarom niet meteen nogmaals een ticket (je koopt dan 2x tickets namelijk), maar wacht even tot de dag erna. 
Als voorgenoemde situaties niet aan de orde zijn, neem dan contact op met de organisatie via het contactformulier. De organisatie zoekt dan uit wat er aan de hand is en neem contact met je op.

In alle gevallen geldt dat men pas een ticket heeft gekocht als de betaling succesvol is verricht. Als er door de organisatie geen geld is ontvangen, kan er nooit aanspraak worden gemaakt op tickets. Mocht zich tijdens het inschrijven een dergelijk probleem voordoen, dan moet je de bestelling procedure opnieuw doorlopen. Pas wanneer de betaling via iDEAL correct is verlopen, is men verzekerd van een ticket. Wanneer de inschrijving is voltooid, ontvang je per e-mail een bevestiging van je aankoop.

Ja, je ticket laten scannen via je telefoon is mogelijk. Zorg er wel voor dat de helderheid van je beeldscherm hoog staat en de QR of barcode goed leesbaar is. 

Evenementenhal rekent €1,50 service kosten. Deze service kosten zijn de kosten die gepaard gaan met het technisch mogelijk maken van het betalen, opstellen en verzenden van (e-)tickets. ​

Evenementenhal geeft geen restitutie op verkochte kaarten. 

Er zijn lockerruimtes aanwezig. Voor €5,- huur je een locker. Je krijgt een eigen code en kunt de hele avond bij je eigendommen

Consumpties koop je met munten. Bij de automaten kan met pinpas en met biljetten van €10,- en €20,- worden betalen. 

De timetable wordt op de dag van het evenement om 12.00 uur ’s middag bekend gemaakt via Facebook & Instagram. 

Het is tijdens concerten en events niet toegestaan om professionele foto-, film- en opnameapparatuur mee naar binnen te nemen. Natuurlijk mag een mobieltje met camera wel mee naar binnen. De beeld- en/of geluidopnames die je maakt, mogen echter niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt. Er wordt binnen een aantal dagen contact met je opgenomen door een Lockerbox medewerker. 

Ben je iets verloren in één van de zalen van Evenementenhal? Neem dan even telefonisch contact op met: 0523 -289 98 98. We zijn niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal.

Direct na het evenement worden de lockers opgehaald door Lockerbox. Ben je iets vergeten uit je locker te halen, dan dien je een formulier in te vullen op de site van Lockerbox. Er wordt binnen een aantal dagen contact met je op genomen door een Lockerbox medewerker. 

In verband met het schenken van alcohol, hanteren we een toegangsleeftijd van 18 jaar.

Je bent in Nederland te allen tijde verplicht een geldig ID bij je te hebben.

Er zijn mindervalide toiletten aanwezig. Voor toegang mag je een beveiligingsmedewerker om de sleutel vragen.
Indien je medicatie mee dient te nemen, wil je dan vooraf contact opnemen via de Facebook chat functie? We zullen dan de beveiliging hierop voorhand over informeren. Graag op de avond zelf een dokterverklaring en/of medicijnenpaspoort meenemen. Een medicijnenpaspoort kan worden opgevraagd bij je apotheek.

Scroll to Top